سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کلاس های روشنگری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: ملت ایران نباید اجازه دهند که عده ای فریب خورده با شعارهای هنجارشکن موجب التهاب در جامعه و عبور از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

حجت الاسلام حسین دیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء سنندج در حال حاضر بیش از 62 طلبه در حال تحصیل دارد و بخشی از این طلاب بومی و بخش دیگری از آنها از استان های همجوار کردستان می باشند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج ادامه داد: در حال حاضر این مدرسه علمیه ۴ استاد تمام وقت و نزدیک به 15 استاد پاره وقت در حال تدریس هستند.

وی افزود: خوشبختانه مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج از نظر تعداد معاونین و اساتید مشکلی ندارد و تنها مشکل مدرسه، مکان محدود و نامناسبت برای تدریس اساتید و علم آموزی طلاب می باشد، برای مثال در حجره ها، تعداد طلاب بالاست و همین امر تمرکز فکری آنان را برای یادگیری کاهش می دهد، لذا باید سعی کنیم برای سال تحصیلی آینده این مشکل حل شود.

حجت الاسلام دیانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون در تمامی صحنه های ملی ولایتمداری خود را به اثبات رسانده اند، گفت: در هفته های اخیر شاهد برخی از اعتراضات مردمی به وضعیت نامناسب اقتصادی بودیم که البته این اعتراضات و گله مندی ها طبیعی است، ولی با این وجود مردم نباید اجازه عرض اندام را به فرصت طلبان در این موقعیت حساس بدهند.

وی تصریح کرد:‌ اعتراض به وضعیت اقتصادی از سوی مردم امری طبیعی و قانونی است، ولی ملت نباید اجازه دهند که عده ای فریب خورده در این تجمعات با شعارهای هنجارشکن موجب التهاب وضعیت کنونی جامعه شوند و خدایی ناکرده از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج در پایان اظهار داشت: این مدرسه برای روشنگری بیشتر طلاب خود در زمینه اتفاقات اخیر در کشور، اقدام به برگزاری کلاس های روشنگری و بیان و تبین ابعاد فتنه های دشمنان نموده است که این سلسله از کلاس ها مورد توجه طلاب و اساتید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha