دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌ الاسلام محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری

حوزه/ «محمدحسن پیرچه» رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری را به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری را به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تبریک گفت.

متن پیام محمدحسن پیرچه رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان به حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای محمدجواد حاج علی‌اکبری

ریاست محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست آن شورا که نشان از لیاقت و تعهدات خدمتی جنابتان بوده را تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

حسب وظیفه و به سهم خود به مصداق آیه «وَمَنْ شَکرَ فَإِنَّمَا یشْکرُ لِنَفْسِهِ» از خدمات و تلاش‌های فراوان و صادقانه حضرت آیت‌الله دکتر سید رضا تقوی در طول دو دهه در نهاد نماز جمعه که مورد تأیید مقام عظمای ولایت قرارگرفته سپاسگزاری نموده و دوام سلامت و توفیق را برای ریاست محترم شورا در دوره جدید مسئولیت از خداوند متعال مسألت داریم.

به گزارش حوزه، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه منصوب کردند؛ ایشان همچنین ضمن تقدیر از خدمات با ارزش حجت‌الاسلام آقای سید رضا تقوی در دوران مسئولیت، اعضای جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه را نیز منصوب کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha