شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه کردستان

حوزه/ دهه فجر انقلاب اسلامی برای ملت مسلمان ایران به واقع یک عید واقعی است که باید قدر این فرصت را بدانیم و داشته هایمان را در این روزها بسیار یاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یوسف عباسعلی نیا صبح امروز در کمیته برنامه ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: امسال حوزه علمیه برادران و خواهران استان کردستان باید نسبت به سالهای گذشته فعالیت بیشتر و چشمگیرتری داشته باشند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی برای ملت مسلمان ایران به واقع یک عید واقعی است که باید قدر این فرصت را بدانیم و داشته هایمان را در این روزها بسیار یاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه استان کردستان همانند سالهای گذشته برنامه های بسیاری برای هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این خطه دارد، ادامه داد: خوشبختانه مدیران مدارس علمیه و حوزوی و اساتید در این زمینه قول همکاری های لازم را برای برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی داده اند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: امسال نیز همانند سال گذشته شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی، کرسی های آزاداندیشی، همایش های فرهنگی و دینی، سخنرانی، مسابقات متنوع فرهنگ، همایش پیاده روی، حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و... در سطح استان کردستان با محوریت حوزه علمیه کردستان خواهیم بود.

عباسعلی در پایان گفت: از معاونین حوزه و نیز مدیران مدارس شهرستان استان درخواست داریم در این دهه مبارک برنامه های خود را به صورت منظم و مرتب برگزار کنند تا شکوه این انقلاب هرچه بیشتر نسبت به گذشته بدرخشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha