یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هم اندیشی

حوزه/ هم‌اندیشی مدیران حوزه علمیه استان خراسان شمالی با مدیرکل و معاونان صداوسیمای خراسان شمالی با هدف تعامل حوزه و رسانه برای ارتقای فرهنگ جامعه و با موضوع «جذب و پذیرش در مدارس علمیه» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، در نشست هم‌اندیشی مدیران حوزه علمیه استان با مدیرکل و معاونان صداوسیمای استان که صبح امروز برگزار شد، بر تعامل بیشتر و شناسایی ظرفیت‌های متقابل رسانه استانی و حوزه‌های علمیه تأکید شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در این نشست، با بیان این که صدا و سیمای استان با تولید برنامه‌های فاخر و با محتوا، حوزه‌های علمیه را برای رسیدن به اهداف فرهنگی یاری می‌کند، گفت: در خراسان شمالی 15 مدرسه علمیه با دو هزار و 150 طلبه فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی با اشاره به اقبال زیاد جوانان استان به حضور در حوزه‌های علمیه٬ اظهار داشت: این موضوع به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در  سال 91 ایجاد شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این نشست گفت: ارتقای کیفیت برنامه‌های رسانه استانی با هدف افزایش رضایتمندی برای همه سلایق از اهداف ماست.

حمید قربانی جم همچنین انعکاس توانمندی‌ها، معرفی چهره‌های ناشناخته در جای‌جای استان، بیان مطالبات مردم و پوشش زنده رویدادهای فرهنگی و اجتماعی را از رویکردهای شبکه استانی اترک عنوان کرد.

گفتنی است، در این نشست صمیمانه، تعدادی از مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران به بیان پیشنهادهای خود برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های شبکه اترک مرتبط با حوزه‌های علمیه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha