شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قم

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قم در مقطع سال‌های اول و دوم دبستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، این همایش به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم و در سالن جلسات بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

این همایش در دو مراسم جداگانه صبح ویژه ممتازین دختر و عصر ویژه ممتازین پسر و در سالن جداگانه‌ای نیز مراسمی ویژه والدین ممتازین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غیاثی در جمع والدین ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات به حاضرین در مراسم، گفت: طرح تشویق فرزندان ممتاز تحصیلی  طلاب و روحانیون یکی از خلأهایی که در حوزه بسیار احساس می‌شد.

وی بیان کرد: بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها برای فرزندانشان چنین برنامه‌ای برگزار می‌کردند؛ اما در حوزه علمیه این مسئله وجود نداشت و فرزندان روحانیت این کمبود را احساس می‌کردند.

مدیر مرکز خدمات استان قم گفت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی در مرکز خدمات، علاوه بر ارتقای برنامه‌های خدماتی و رفاهی، ارائه خدمات عاطفی و فرهنگی نیز مورد توجه این مرکز قرار گرفته است.

همچنین، حجت الاسلام محمد فروهر با بیان اینکه در حوزه علمیه متولی خاصی برای مسئله فضای مجازی نداریم گفت: در ایران حدود 53 میلیون نفر کاربر فضای مجازی هستند و حدود 5 و نیم ساعت از وقت خود را در این فضا می‌گذرانند ولی برای آن فکر و برنامه‌ریزی خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: فضای مجازی مانند دانشگاهی است که جوانان ما را آموزش می‌دهد و 23 میلیون جوان ما در این دانشگاه آمریکایی حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha