یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام  سید اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم پیوند مبارک دو نهاد فرهنگی در زمینه قرآنی را باعث افزایش خیره کننده تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه دانست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  سید اسماعیل حسینی مقدم، امروز در مراسم آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان قم که در مصلای قدس برگزارشد گفت:  به برکت انقلاب اسلامی، قرآن کریم در کشورمان اعتلا یافته و جوانان به کلام وحی توجه ویژه‌ای دارند.
وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هم افزایی یکدیگر، اتفاقی بزرگ را رقم زده‌اند و به تبع آن، ادارات کل اوقاف و ارشاد استان قم نیز برای برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن کریم همکاری نزدیکی با هم دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: به همین دلیل، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
وی با بیان اینکه 9400 نفر در استان قم در آزمون ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کرده‌اند گفت: تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س)، نمایندگان وزارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهری در این مراسم، اتفاقی مبارک و نشان‌دهنده اهمیت این طرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha