دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 445230
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
تفسیر نمونه

حوزه/ سومین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم طیبه سادات طباطبایی عنوان کرد: سومین مرحله غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: این دوره سیر مطالعاتی از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و در پنج مرحله برگزار و سؤالات هر مرحله در سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بارگذاری می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: شرکت کنندگان پاسخنامه های خود را از طریق رایانمانه اداره قرآن وحدیث ارسال می نمایند. شرکت کنندگان می‌توانند پاسخنامه های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث quran@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی، مهلت شرکت در این مرحله را تا 10 اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: امکان پیوستن افرادی که از مراحل قبل جامانده اند با ارائه پاسخنامه مرحله قبل همراه با پاسخنامه این دوره نیز وجود دارد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: طبق زمان بندی مراحل دوره غیرحضوری «تفسیر نمونه»، نخستین مرحله این دوره به تفسیرهای سور مبارکه «بلد»، «شمس» و «لیل» از صفحه اول تا 107 تفسیر نمونه، جلد ۲۷ اختصاص یافته، مرحله دوم نیز شامل سور مبارکه «ضحی»، «شرح»، «تین» و «علق» از صفحه ۱۰۷ تا ۱۹۷ تفسیر نمونه بود.

طباطبایی ادامه داد: سومین مرحله این دوره از صفحه 197 تا 294 و شامل سوره های مبارکه «قدر»، «بینه»، «زلزله»، «عادیات» و «قارعه» است.

وی با بیان اینکه دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه همه علاقه‌مندان به مفاهیم نورانی قرآن کریم است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://jz.ac.ir سؤالات این مرحله را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha