سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: امروز اگر شاهد امنیت پایدار ایران در بدترین منطقه جهان یعنی خاورمیانه که محل نزاع و کانون تروریسم است، می باشیم، اینها همه معلول ایثارگری رزمندگان این آب و خاک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، شامگاه روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای استان کردستان که در بیجار برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی خود با انواع و اقسام توطئه های نظامی، اقتصادی، عقیدتی و... دشمنان روبرو شده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: این همه توطئه و نیز این همه هزینه علیه انقلاب اسلامی، حامل یک پیام از سوی دشمنان برای ملت و نظام جمهوری اسلامی می باشد و آن این است که دول مستکبر و زیاده خواه هرگز دوست ندارند نظام و انقلابی، منافع استعماری آنان را در منطقه و جهان به خطر بیندازد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انسجام و وحدت ملی در ایران تاکنون تمام دسیسه های دشمنان را بی اثر نموده است، افزود: اگر تاریخ 4 دهه انقلاب اسلامی را به خوبی مطالعه کنیم، متوجه خواهیم شد که روزی در انقلاب نبوده است که دشمنان علیه ما توطئه نکنند.

حجت الاسلام بهراپور در ادامه سخنان خود به کمک برخی از کشورهای مرتجع عربی در دوران جنگ تحمیلی به رژیم صدام بعثی اشاره کرد و گفت: طبق آمارهای رسمی، جنگ تحمیلی علاوه بر هزینه های انسانی، بیش از ۶۲۷ میلیارد دلار هزینه مالی در آن زمان برای این کشور به دنبال داشت و در مقابل دولت سعودی بیش از 500 میلیون دلار کمک بلاعوض به کشور عراق برای تهجیز ارتشش در مقابل رزمندگان اسلامی هزینه کرد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار افزود: با این حال ورود ایران به این جنگ اجتناب ناپذیر بود، زیرا دشمنان انقلاب اسلامی می خواستند به هر طریقی جنگی فرسایشی را بر ملت ما تحمیل کنند، لذا صدام را به عنوان بهترین لیدر این جنگ نیابتی انتخاب کردند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه هشت دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی را نیز داشته است، گفت: جنگ هشت ساله ایران در برابر 53 کشور جهان که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بود، هرگز موجب نشد که ایران در این جنگ هزیمت و یا شکستی داشته باشد، لذا این جنگ فرسایشی هشت ساله آینده این انقلاب را تضمین کرد، البته در این میان نباید مدیریت و درایت فرمانده کل قوا؛ امام خمینی (ره) و ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام را در جبهه های حق علیه باطل فراموش کنیم.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه بیان داشت: امروز اگر شاهد امنیت پایدار ایران در بدترین منطقه جهان یعنی خاورمیانه که محل نزاع و کانون تروریسم است، می باشیم، اینها همه معلول ایثارگری رزمندگان این آب و خاک است.

وی وظیفه ما را در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی را به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز شاید جنگ نظامی علیه ایران دور از انتظار باشد ولی نباید فراموش کنیم که دشمن از جبهه های دیگری در حال مقابله با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار تصريح كرد: تشدید تحریم های اقتصادی، تحریک و تجهیز حکومت های منطقه علیه ایران، مسلح کردن گروه های تروریستی برای ایجاد ناامنی در کشور، ساپورت و حمایت مالی عناصر خودفروخته داخلی و خارجی و... تنها گوشه ای از جنگ نامحسوس دشمنان علیه این ملت انقلابی است.

حجت الاسلام بهراپور در پایان سخنان خود اظهار داشت: لذا باید گفت تا زمانی که انقلاب اسلامی، مستقل و آزاد است و در پشت سر ولایت مطلقه فقیه قرار دارند و پشتیبان آن می باشند، هرگز دشمنی کینه توزان این نظام پایانی نخواهد داشت، بنابرین همه باید بدانیم که در ساعت و هر دقیقه در حال نبرد با دنیای کفر و استبداد هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha