جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه/ در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهدمقدس بیش از ۷۰۰ ناشر با بیش از ۸۰۰ غرفه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهدمقدس که از دوم خرداد کار خود را آغاز کرده است، بیش از 700 ناشر با بیش از 800 غرفه حضور دارند.

نمایشگاه با وسعت 20 هزار متر مربع در فضای مسقف برپاشده و ضمن پیش بینی 10 سالن نمایشگاهی، بیش از 150 هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و 29 هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 بخش بین‌الملل این نمایشگاه با حضور تعداد زیادی از ناشران کشورهای مختلف مهیای خدمت رسانی و ارائه کتب به متقاضیان و بازدیدکنندگان است که بیش از 20 ناشر بین‌المللی در 35 غرفه از کشورهای مختلفی مانند آلمان، مصر، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و موارد دیگر حضور دارند.

از سوی دیگر دو بخش ویژه در این نمایشگاه شامل غرفه سرای اهل قلم و غرفه‌های دوستداران کتاب تدارک دیده شده که جنبه نخبگانی نمایشگاه را پوشش خواهند داد. در غرفه سرای اهل قلم نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری برقرار می باشد که شامل جشن امضای آثار نویسندگان برتر کشوری، رونمایی از کتاب، شب شعر، شب‌های فرهنگی شهرستان‌های استان، نشست‌های تربیتی، علمی و تخصصی، کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های تخصصی و مراسم ویژه روزمیلاد رسول اکرم(ص) و مراسم‌های آینی و خوشنویسی همزمان با برگزاری نشست تخصصی با حضور صاحب‌نظران و نظریه‌پردازان است.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از ۲ تا ۸ آذر ۹۷ از ساعت 15 تا 21 و در روزهای تعطیل 10 صبح تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha