سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه حضور بسیجیان شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس مصداق عملی وحدت بود، گفت: وحدت در سایه سار قرآن وعترت(ع) ماندگار است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به صعود روحانیون شیعه و اهل سنت به ارتفاعات بازی دراز، گفت: صعود به ارتفاعات بازی دراز در معیت روحانیت بسیجی اهل سنت، موجب همدلی بیشتر شد.

وی در ادامه با توجه به اینکه تشکیل بسیج از طرف حضرت امام(ره) از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: برادران مسلمان در یک سنگر در مقابل دشمن ضد انقلاب و بعثیون کافر درس عملی وحدت را به یادگار گذاشتند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه حضور بسیجیان شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس مصداق عملی وحدت بود، تصریح کرد: وحدت در سایه سار قرآن وعترت(ع) ماندگار است.

وی، پیروزی در فاع مقدس را مرهون تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) و بقای اندیشه ایشان را تبعیت محض از ولی امر دانست و اظهار کرد: حضور در زیارتگاه های شهدا خصوصا شهدای گمنام نشان از بیعت با آرمان های امام(ره) و ولایت و شهدا دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای اسلام هراسی در دنیا داعش را به وجود آورد، گفت: در آزادسازی عراق و سوریه از لوث وجود داعش، بار دیگر وحدت بین تشیع و تسنن موجب پیروزی جبهه مقاومت بر اسلام آمریکایی گردید.

 وی در ادامه تقویت وحدت را از وظایف روحانیت شیعه و اهل تسنن دانست و گفت: ارتباط علمای اسلام و حوزه های علمیه در ایجاد فضای برادری جهت خنثی سازی توطئه دشمنان لازم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha