سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
۶۶۵۶۵۴۶۴

حوزه/مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا زمانی شیر و کیک مورد نیاز تامین شود در مدارس مناطق محروم توزیع خواهد شد، گفت: پیش بینی شده که سه روز در هفته شیر و کیک متبرک آستان قدس رضوی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق محروم و مرزی خراسان‌جنوبی توزیع شود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به توزیع شیر و کیک رایگان در مدارس مناطق محروم خراسان جنوبی اظهار داشت: توزیع کیک و شیر رایگان با همکاری چهار جانبه آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان جنوبی بین دانش آموزان مناطق محروم و مرزی خراسان جنوبی صورت می‌گیرد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی درخصوص اهمیت تغذیه در جامعه، افزود: بحث تغذیه در جامعه مخصوصا در مورد نوجوان ها بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

تصریح کرد: هدف از توزیع شیر و کیک رایگان تامین درصدی از ارزش غذایی مورد نیاز دانش آموزانی مناطق محروم است که شاید برخی از آن ها دچار سوء تغذیه باشند که از این طریق می شود به آنان کمک کرد.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: تغذیه مهم ترین مسئله برای رشد در سنین نوجوانی و جوانی است که ابعاد جسمی و روحی و روانی انسان را دربرمی گیرد.

وی با اشاره به برنامه های آستان قدس برای مناطق محروم افزود: در راستای رفع محرومیت زدایی، آستان قدس رضوی با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی داشته تا در کنار توجه به مباحث فکری و فرهنگی جامعه و ترویج گفتمان و فرهنگ رضوی، به بحث معیشت و سلامت جامعه هم رسالتی برای خودش قائل شده باشد که در این جهت فعالیت هایی صورت می گیرد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا زمانی که شیر و کیک مورد نیاز تامین شود در مدارس مناطق محروم توزیع خواهد داشت، گفت: پیش بینی شده که سه روز در هفته شیر و کیک متبرک آستان قدس رضوی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق محروم و مرزی خراسان‌جنوبی توزیع شود.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه تامین شیر و کیک رایگان برعهده آستان قدس رضوی است، خاطرنشان کرد: توزیع در مناطق محروم و مرزی و دهستان‌های مورد هدف برعهده کمیته امداد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha