سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مولوی خالقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت درمیان با تاکید بر این‌که ملت شریف ایران بایستی به کوری چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی مراسم چهل سالگی انقلاب را پرشورتر از گذشته برگزار کنند، گفت: حفظ وحدت و همدلی در راستای مقابله با فتنه‌های دشمنان از ضروریات است.

مولوی عبدالعزیز خالقی امام جمعه اهل سنت درمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک دهه فجر و همچنین ۴۰سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که نظام اسلامی ایران چهل سالگی عمر خویش که سن کمال است را طی می‌کند و به همین دلیل با هجمه‌های گسترده‌ای از سوی دشمنان مواجه هستیم.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی حاوی پیام‌ها و آرمان‌هایی از جمله ظلم ستیزی، عدالت و آزادگی است، تصریح کرد: این مسائل برای مستکبران و طاغوتیان ناخوشایند است و به همین دلیل نیز در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در راستای ضربه زدن به این نظام الهی هر نوع توطئه‌ای را علیه ملت ما پیاده کردند و از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان این‌که به وجود انقلاب اسلامی در کشور افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید به ثمر رسیده که بایستی قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

مولوی خالقی با اشاره به این‌که علی‌رغم وجود تحریم‌های مختلف طی چند سال اخیر در کشور، ملت ما با قناعت و پشتکار به اهداف عالیه خویش رسیدند، یادآور شد: توان هسته‌ای به عنوان بزرگترین قدرت، یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای این انقلاب است.

وی ضمن اشاره به پیشرفت‌های مختلف کشور ما بعد از انقلاب اسلامی به ویژه پیشرفت در علم پزشکی اذعان داشت: قبل انقلاب تعداد پزشکان کشور بسیار کم بود، ولی در حال حاضر در دورترین نقاط کشور از جمله نقاط مرزی و همچنین روستاها شاهد فعالیت پزشکان زیادی در رشته‌های مختلف هستیم و حتی از سرتاسر دنیا بیمارانی برای پیگیری درمان خویش به ایران مراجعه می‌کنند که این مهم از برکات انقلاب است.

مولوی خالقی با بیان این که بسیاری موضوعات و از جمله تحریم اقتصادی فقط و فقط با هدف فاصله گرفتن مردم از نظام توسط دشمنان طراحی شده است، تبیین کرد: خوشبختانه مردم بصیر و فهیم‌ ما توطئه دشمنان را به درستی شناختند و آن را خنثی کردند.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به دهه شکوهمند فجر مطرح کرد: دهه فجر ظرفیت بسیار خوبی در راستای تبیین دستاوردهای نظام در طول چهار دهه در بین جوانان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.

امام جمعه اهل سنت درمیان ضمن تاکید بر ضرورت امر ولایت مداری در جامعه، اذعان داشت: آنچه مسلم است آن که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان رهبری آگاه، بصیر و مقتدر عامل اقتدار نظام اسلامی ایران هستند.

مولوی خالقی ادامه داد: حمایت مردم ایران از مقام عظمای ولایت و مسئولان کشور از بینش بالا، درک و فهم آنان حکایت دارد.

وی حفظ وحدت و همدلی در کشور برای مقابله با فتنه های دشمنان را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ما اعم از شیعه و سنی بایستی با اتحاد و انسجام و بسیار پرشورتر از گذشته به کوری چشم بدخواهان انقلاب، مراسم ۴۰سالگی انقلاب را برپا کنند.
انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha