سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام نعمت تبار ، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نعمت تبار، بر لزوم رعایت استانداردهای چندگانه در مدارس علمیه خوزستان تأکید کرد و گفت: تشکیل هیئت امنای مدارس، دارا بودن شورای مدیریت و تشکیل گروه‌های علمی، از جمله استاندارهایی هستند که باید در مدارس علمیه استان خوزستان رعایت و لحاظ شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام رضا نعمت تبار، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در اجلاسیه منطقه‌ای مدیران مدارس علمیه شمال خوزستان، پیرامون نظام جامع آموزشی حوزه‌های علمیه، اظهارداشت: هم‌اکنون ۲۴۸ حوزه علمیه خواهان اجرای این نظامات جامع بوده و در بعضی از حوزه‌ها، به‌صورت ۱۰۰درصدی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، همه مدارس علمیه تا سال آینده باید به سمت اجرای نظامات جامع، بروند، گفت: اجرای این نظامات جامع در خوزستان، نیازمند برگزاری سلسله جلسات مستمری بود که همچنان ادامه داشته و إن شاءالله به زودی در استان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت تبار، به بیان استانداردهای مدارس علمیه از نگاه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، پرداخت و اظهارکرد: تشکیل هیئت امنای مدارس، دارا بودن شورای مدیریت و تشکیل گروه‌های علمی، از جمله استاندارهایی هستند که باید در مدارس علمیه استان خوزستان رعایت و لحاظ شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تشکیل گروه‌های جذب و پذیرش در مدارس علمیه برای شناسایی جوانان و نوجوانان مستعد را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: برای سال تحصیلی جدید باید بتوانیم جذب کیفی مطلوبی را داشته باشیم تا بتوانیم طبق زمان‌بندی لحاظ شده، تعداد طلاب استان خوزستان در سال ۱۴۰۴ را به رقم مورد نظر رسانیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha