سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 488515
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
اعزام طلاب مدرسه علمیه مسجد جامع نکا به مناطق سیل زده آق قلا

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا از اعزام طلاب جهادی این مدرسه به منظور خدمات رسانی به مردم سیل زده آق قلا خبر داد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، مسئول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از اعزام طلاب جهادی این مدرسه به منظور خدمات رسانی به مردم سیل زده آق قلا خبر داد.

وی با بیان این که این طلاب در قالب یک گروه جهادی به مناطق سیل زده آق قلا اعزام شدند، افزود: تلاش این طلاب جهادی کمک رسانی و خدمات رسانی به مردم سیل زده این شهرستان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه سیل خسارت های بسیاری را به مناطق مختلف استان های مازندران و گلستان وارد کرده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بحران اولیه ناشی سیل با حضور پررنگ و اثرگذار همه گروه ها به ویژه طلاب و روحانیان مدیریت شد.

وی با بیان این که متأسفانه سیل اخیر موجب خسارت و نابودی بسیاری از منازل مردم این مناطق شد، بیان داشت: به دلیل شرایط خاص حاکم بر شهرستان آق قلا طلاب و روحانیان بسیاری به این منطقه اعزام شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب اعزامی با حضور در مناطق مختلف شهرستان آق قلا به پاکسازی و لایروبی منازل و خیابان های شهری می پردازند، تصریح کرد: خوشبختانه این حضور موجب دلگرمی و آرامش مردم خسارت دیده این مناطق شده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که روحانیت در سیل اخیر همه توان خود را برای کمک به مردم سیل زده به کار گرفته است، بیان داشت: از حوزه علمیه مازندران برخی از طلاب و حوزویان حتی به سایر استان های کشور نیز اعزام شدند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر طلاب جهادی مدارس مختلف استان در مناطق سیل زده مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، خاطرنشان کرد: همین حضور و همراهی با مردم در کاهش آلام و رنج های ناشی از سیل آنها بسیار اثرگذار خواهد بود.
 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha