سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تصاویر/ برنامه های انجام گرفته شده مدرسه علمیه امام صادق (ع) از دریچه دوربین

حوزه/ با حضور طلاب و مسئولان حجرات، آیین حجره داری در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه به تبیین آیین حجره داری پرداخت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در این نشست، اظهار داشت: حجره داری و مدیریت آن به نوعی نمونه کوچک از مدیریت کلان می باشد، لذا شما طلاب در دوران تحصیل در مدارس علمیه می توانید بسیاری از هنجارها و رفتارهای اجتماعی را فرا بگیرید.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه تا حد امکان حجره های این مدرسه علمیه تجهیز شده اند، بیان داشت: علت اینکه اساتید و مدیران حوزوی به مسئله حجره داری بسیار اهمیت می دهند این است که در طول دوران طلبگی و حضور در مدرسه علمیه طلاب باید بتوانند نقش اجتماعی و نیز پتانسیل های خود را در این بخش به خوبی نمایش دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان حجرات و نیز خود طلاب در مدیریت حجره ها عملکرد خوبی داشته و دارند، بیان کرد: مدیریت حجره ها که توسط خود شما طلاب انجام می گیرد چشمگیر بوده است که این نشان از تعهد شما و نیز جایگاه و شان حجره ها در نزد طلاب دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: اولین قدم برای اجتماعی شدن یک طلبه، مدیریت و حضور در اداره حجره می باشد و خوشبختانه با برگزاری نشست های هفتگی در بحث آیین حجره داری شاهد عملکرد و حضور فعالانه شما طلاب در این امر هستیم.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که همواره مورد تاکید و تایید معاونین و اساتید مدرسه علمیه می باشد، بحث ارتقا جایگاه حجرات می باشد، لذا باید با نوآوری بتوانید که استفاده بهتر و کاربردی تری از این حجره ها داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha