یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دیدار دکتر عبدالملکی ، معاون اشتغال کمیته امداد با امام جمعه اهواز

حوزه/ معاون اشتغال کمیته امداد گفت: بانک‌ها موظف به پرداخت وام‌های خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد بوده و در این رابطه بانک‌های خوزستان از ۲۹۰ میلیارد تومان، ۱۱۲ میلیارد تومان را پرداخت کرده و ۱۷۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر عبدالملکی استاد اقتصاد مقاومتی و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر عبدالملکی، در بخشی از این دیدار، با بیان اینکه کمیته امداد با همه بانک‌ها در قالب بودجه کل کشور تفاهم‌نامه دارد، گفت: بانک‌ها موظف به پرداخت وام‌های خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد بوده و در این رابطه بانک‌های خوزستان از ۲۹۰ میلیارد تومان، ۱۱۲ میلیارد تومان را پرداخت کرده و ۱۷۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

وی تصریح کرد: اگر بانک‌ها در دو ماه باقی مانده سال همت داشته و پرونده‌های متقاضیان را به سرانجام رسانند، قطعاً شاهد اشتغال بیشتر در استان خواهیم شد؛ چراکه پس از ۲۹ اسفندماه اعتباری تخصیص نخواهد یافت.

لازم به ذکر است، در این نشست راهکارهای حمایت از اشتغال قشر مستضعف و محروم در خوزستان مورد بررسی و قرار گرفت و بر لزوم تقویت اقتصاد درون‌گرا و همچنین حمایت از مشاغل خانگی تأکید شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha