یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام حیدریان

حوزه/دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان اهم فعالیت های این گروه جهادی را از تولید و توزیع رایگان ماسک بین سالمندان و نیازمندان تا ثبت سفارش اینترنتی و ارسال برای مردم تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام حسین حیدریان در برنامه زنده تلویزیونی «امشب» در شبکه استانی یزد گفت: در پی انتشار ویروس کرونا به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری، ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان به صورت خودجوش و آتش به اختیار تشکیل شد و با همیاری و همکاری همگان آغاز به کار کرد.

وی افزود: این ستاد با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان و با رعایت کامل اصول بهداشتی فعالیت می کند و در طرح هایی؛ اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک پارچه‌ای باقابلیت شستشو و محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح بین مردم توزیع شد.

دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونای شهرستان اردکان با تأکید بر اینکه فعالیت های این ستاد با نظارت مراکز بهداشتی انجام می شود، تصریح کرد: خط تولید ماسک پارچه‌ای در شرکت آداک دوخت اردکان راه اندازی شده است که باید به مدیریت و دست اندرکاران این مرکز خداقوت گفت.

حجت الاسلام حیدریان  با تشکر از همکاری رسانه ها، بسیجیان گردان امام حسین (ع) و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: در روزهای اخیر تعداد زیادی ماسک به‌صورت رایگان توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان بین نیازمندان و سالمندان برخی از روستاها، ادارات و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان توزیع‌شده است.

وی به حضور روحانیون و طلاب در ستاد مردمی اشاره و ابراز کرد: مردم متقاضی می توانند پس از مراجعه به سایت ArdakanACV.ir اقدام به ثبت سفارش کنند و اقلام مورد نیاز را تنها چند ساعت پس از سفارش و با رعایت کامل نکات بهداشتی دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha