شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ایده

حوزه/ چالش کرونا نام طرحی است که نهضت مردمی حل نوآورانه کرونا را با تکیه بر قدرت هوش جمعی ترتیب داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «چالش کرونا» نام طرحی است که به همت ستاد رشد و نوآوری دانش‌بنیان و جمعی از نهادها و موسسات دولتی و غیردولتی نهضت مردمی «حل نوآورانه کرونا» را با تکیه بر قدرت هوش جمعی ترتیب داده است.

هدف از این طرح شناسایی و حمایت از ایده‌ها، محصولات یا خدمات و اقدامات خلاقانه و مسئله‌محور است که طی آن نوآوران می‌توانند پیشنهادات خود را در چهار گروه موضوعی شامل «کرونا و بهداشت، درمان و پیشگیری»، «کرونا و مدیریت و سیاستگذاری»، «کرونا و پیامدهای اقتصادی» و «کرونا آسیب‌های اجتماعی» مطرح کنند.

پیشنهادات ثبت شده در چالش به دو گونه مورد حمایت قرار می‌گیرند. یک ارزیابی توسط گروه داوری و اهدای جوایز به نفرات برتر و دوم طبقه بندی کلیه پیشنهادات ثبت شده فارغ از نتایج ارزیابی داوری و ارائه به شبکه حامیان قدرتمند جهت حمایت که از جمله آن می‌توان به سرمایه گذاری و مشارکت، امکان ثبت به عنوان هسته یا واحد فناوری، تامین سرمایه در گردش، ارائه تسهیلات، تامین زیرساخت، تسهیلات سربازی و کسری خدمت اشاره کرد.

میزان حمایت مالی در سه سطح محور ایده، محور محصول و خدمت و محور اقدام هر کدام به مبلغ ۸۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون تومان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی اخگر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    طرح پیشنهادی درحوزه پیشگیری راه های درون شهری مذهبی رسانه امنیت محلات نانوایی ها اتوبوسرانی مجتمع های تجاری وفروشگاه های زنجیره ای مترو(دردست تدوین) اسفند۹۸
  • مهدی اخگر IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    در خصوص فاصله اجتماعی وپیشگیری بانگاه کل به جز درحوزه راه های مواصلاتی حمل نقل درون شهری امنیت مذهب مجتمع های تجاری ومجموعه های زنجیره ای نانوایی محلات تدوین شده درتاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ ودرحوزه مترو درحال بررسی وتدوین میباشد باتوجه به پیچیدگی بیشتر
  • محیابیگی IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    باسلام بنظرمن بجای جریمه و تنبیه کردن یه سری از افراد که کرونا رو جدی نمیگیرن بیایم با لفظ بهتر و درست به این شکل که اگر هر خانواده ای توانست هیچ یک از اعضای خانوادش دچار این بیماری نشوند(اینطوری همه مواظب یکدیگر هستن ک کرونا نگیرن و هم خودشون رعایت میکنن) به انها هدیه از طرف دولت داده شود همان پولی ک دولت میخاست به مردم کمک کنه بزاره به عنوان هدیه به این خانواده ها. اینطوری بنظرم کسی لجبازی نمیکنه و بخاطر گرفتن اون پول کلی رعایت میکنه و امار پایین می یاد.