شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ با تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مجوز برگزاری امتحان شفاهی پایه ۱۰ و همچنین امتحان جامع سفیران هدایت برای تغییر وضعیت به مدارس بلند مدت، به استان خوزستان داده شد و زین‌پس این دو امتحان در اهواز و با استفاده از ظرفیت اساتید مطرح بومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از سال‌های گذشته تا کنون آن دسته از طلابی که قصد شرکت در «امتحان شفاهی پایه ۱۰» و همچنین شرکت در «امتحان جامع سفیران هدایت برای تغییر وضعیت به مدارس بلند مدت» را داشتند، لازم بود یا به قم روند و یا ممتحنینی از سوی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به خوزستان اعزام و این امتحان را برای داوطلبین سطح استان برگزار کنند.

اما با روی کار آمدن حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، به‌عنوان معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان و پیگیری‌های مجدانه وی، کلیه روند برگزاری دو امتحان مذکور تغییریافته و هم‌اکنون دیگر لازم نیست هیچ طلبه‌ای جهت شرکت در آزمون به قم رود یا ممتحنی به خوزستان آید.

هم‌اکنون با موافقت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، «مدیریت حوزه علمیه خوزستان» این اختیار را دارد تا «امتحانات شفاهی پایه ۱۰ سطح ۳» و همچنین «امتحان جامع سفیران هدایت» را در استان خوزستان و با استفاده از ظرفیت اساتید برتر این استان که مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار گرفته‌اند، برگزار کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha