یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست خبری تفت

حوزه/مسئول برگزاری یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت گفت: امسال جشن با حضور خدام و مدعوین کشوری بدون حضور مردم عزیز و از طریق پخش مستقیم از شبکه استانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام محسن پاک طینت، پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه های یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت ضمن گرامیداشت دهه کرامت، هدف از برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید را تزریق و تغذیه نشاط معنوی و سالم به مردم شهر و  توسل به امام رضا (ع) برای رهایی از بلایا بیان کرد

وی اظهار امیدواری کرد: فضای معنوی دهه کرامت باعث ایجاد روحیه نشاط معنوی در بین مردم شهرستان شود و بزودی ریشه بیماری منحوس کرونا از بین برود.

مسئول برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت، شعار جشنواره امسال را «باتو درمانم میسر می شود» عنوان کرد و گفت: دغدغه مسئولین این است که سلامت مردم خط قرمز ماست و ما با هیچ چیز سلامت مردم را معاوضه نمی کنیم.

حجت الاسلام پاک طینت خاطر نشان کرد: وظیفه ما برگزار کنندگان رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است، لذا امسال جشن با حضور خدام و مدعوین کشوری از جمله فاطمه عبادی هنرمند کشوری بدون حضور مردم عزیز برگزار می شود، و مردم می توانند جشن امسال را از طریق رسانه ها و از شبکه استانی یزد ببیند.

در ادامه این نشست، سید مجتبی خالو، روابط عمومی جشنواره هم اظهار داشت: با تمام محدودیت هایی که به ما ابلاغ شده است، ولی باز هم این توفیق از ما سلب نشد و با شرایط و نکاتی که محدود به این زمان هست و به لطف خدا جشن در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت اصحاب رسانه در جشنواره بسیار بالاست به خصوص وضعیت الان جامعه که حضور مردم در اجتماع کمتر دیده می شود و توانایی حضور در جشن را ندارند و با وجود این که در جشن امسال حضور فیزیکی کمتر هست اما سعی ما بر این است که روحیه جشن و شادابی را به مرور در جشن بگنجانیم.

در ادامه نشست، محمد جابر زارع، دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت اهم برنامه های طراحی شده در سطح شهرستان را دیدار خیرین شهرستان با امام‌جمعه، حضور خدام در روستاها و توابع ، افتتاح مرکز نیکوکاری، نورافشانی، پخش نقاره از بام مساجد شهرستان و جشن بزرگ زیر سایه خورشید تفت (به صورت پخش زنده از شبکه تابان) اعلام کرد.

محمدرضا شاهدی، مسئول تشریفات جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان تفت هم گفت: 20برنامه با حضور خدام در شهرستان و توابع برگزار خواهد شد که شامل عیادت از بیماران بیمارستان شهید بهشتی تفت، دیدار با مدافعان سلامت، تکریم خدمتگزاران (حضور در شورای اداری شهرستان تفت و تجلیل از ستاد کرونا)، بازدید از کارگاه تولید ماسک، محفل بزم حجاب فاطمی، محفل نورالثقلین و چندین برنامه دیگر است.

وی تصریح کرد: پروتکل هایی برای برگزاری برنامه ها تدوین شده است که به شدت در اجرای آنها مصر خواهیم بود و تیم نظارت بهداشتی ما قبل از حضور خدام در مکان برنامه بر اجرای پروتکل ها نظارت و تأکید خواهند داشت.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha