جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نشست جبهه فرهنگی در ابرکوه

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: در کنار کار تشکیلاتی باید با بدنه اجتماع که در کف میدان است ارتباط خوب برقرار کنیم، زیرا عدم ارتباط با مردم، آفت فعالیت‌های گروهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در ابرکوه، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی امروز در جمع اعضای جبهه فرهنگی ندای بهشت شهرستان ابرکوه، با تأکید بر لزوم بسترسازی برقراری دولت مهدوی، اظهار کرد: هر یک از شما برای دولت مهدوی و در راستای ترویج دین خدا، پستی را برای خود در نظر بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: دشمن در مقابل ما در همه زمینه‌ها و با تمام قوا وارد میدان شده و تلاش و برنامه‌ریزی کرده و بر روی شخصیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند، به آنان پست و جایگاه و مقام می‌دهد تا به اهداف خود نزدیک شود. لذا جوانان انقلابی نیز باید متقابلاً خود را تقویت و آماده یاری دین خدا باشند.

حجت‌الاسلام نجیمی با بیان اینکه جوانان باید آنچه را که خداوند به‌عنوان نعمت به آنان داده است برای یاری دین خدا استفاده کنند، افزود: اگر مدیران تفکر دینی نداشته باشند، رفته‌رفته فرهنگ غرب را وارد فضای شهری و کشور کرده و ارزش‌ها را تغییر می‌دهند. لذا بچه‌های انقلابی و دینی و ارزشی باید در پست‌های مدیریتی فعال شوند تا جایگاه و ارزش‌های دینی تغییر نکند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان مستعد و انقلابی و پای‌کار باید قدرت حاکمیتی هم داشته باشند، ادامه داد: در شرایط کنونی کار فردی جواب نمی‌دهد و باید کارها به صورت جمعی و گروهی مانند تشکیل مؤسسه و برگزاری جلسه و ... انجام شود و امروز اگر بخواهیم موجی را در جامعه ایجاد کنیم باید صدها نفر دست‌به‌دست هم دهند و یک هدف را نشانه بگیرند.

این مسئول فرهنگی، عدم ارتباط نزدیک با مردم را آفت گروه‌ها و فعالیت‌های جمعی دانست و خاطرنشان کرد: باید در تمام امور با مردم ارتباط نزدیک داشته باشیم و نقش خود را پر رنگ کنیم و در کنار کار تشکیلاتی باید با بدنه اجتماع که در کف میدان است ارتباط خوب برقرار کنیم.

وی در ادامه بر یادگیری حداقل یک زبان زنده دنیا تأکید کرد و افزود: اگر نگاه ما جهانی و منتظر ظهور هستیم و می‌خواهیم مقدمه و زمینه ظهور را فراهم کنیم، حتماً باید به سایر کشورهای جهان نیز سفر کرده، وضعیت دینی و فرهنگی را در مناطق مختلف دنیا بررسی کنیم و ببینیم آنان برای دین و اعتقاداتشان چه کارهایی انجام می‌دهند.

حجت الاسلام نجیمی در پایان دوری از منیت و یکه تازی و اعتقاد به کار گروهی و همچنین توجه به جسم را که مرکب روح است، از جمله ضرورت های برای موفقیت در انجام کار فرهنگی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha