یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 917363
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
انا لله

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور با صدور پیامی به دنبال درگذشت مرحوم محمد عرب عنوان کرد: آن مرحوم از یاران وفادار امام و رهبری بود که سالیان عمر پر برکت خود را به مجاهدت خالصانه در مسئولیت‌های گوناگون و خدمت صادقانه به مردم شریف قم سپری کرد و شخصیتی خلیق و متواضع و دارای روحیه انصاف و اعتدال و پدرانه در مسائل سیاسی داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، داود نمازی، مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور، با صدور پیامی درگذشت مرحوم محمد عرب را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت شخصیت مجاهد و خدوم و محب اهل بیت علیهم السلام ابوالشهید، جناب آقای حاج محمد عرب از خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

آن مرحوم از یاران وفادار امام و رهبری بود که سالیان عمر پر برکت خود را به مجاهدت خالصانه در مسئولیت‌های گوناگون و خدمت صادقانه به مردم شریف قم سپری کرد و شخصیتی خلیق و متواضع و دارای روحیه انصاف و اعتدال و پدرانه در مسائل سیاسی داشتند.

این ضایعه را به خانواده و بستگان محترم ایشان، مردم شریف قم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم

داود نمازی

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha