یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
خلوت مسیح

حوزه / نمایشگاه نقاشی‌خط علی‌رضا روح الامینی با عنوان «خلوت مسیح» با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) از چهارم تا هیجدهم مهرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نمایشگاه «خلوت مسیح» ۳۰ اثر از آثار ‌علی‌رضا روح‌الامینی در زمینه نقاشی خط با مضمون اشعار، القاب و ادعیه‌هایی پیرامون عاشورا در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
علی‌رضا روح‌الامینی در گفت‌وگویی با ذکر این مطلب که به علت کم بودن آثار نقاشی خط با موضوع عاشورا بسیار علاقه مند بودم تا رویدادی با چنین محتوای ارزشمندی برگزار کنم، تصریح کرد: حضرت امام حسین (ع) آینه جمال و جلال حضرت حق بر روی زمین است. آینه نیز ابزار انعکاس حقایق است. کاربرد آینه در معماری عتبات عالیات و مقدسه نیز به همین دلیل است. از این رو در این نمایشگاه از سه اثر که با تلفیق خط و آینه کاری سنتی کار شده است رونمایی می‌شود.

آیین گشایش نمایشگاه نقاشی‌خط علی‌رضا روح‌الامینی با عنوان «خلوت مسیح» چهارم مهر ماه ساعت ۱۷ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا هیجدهم مهرماه می‌توانند با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha