شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
عملیات قاسم سلیمانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی از برپایی جلسه ستاد عملیات قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه ستاد عملیات قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان باوی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی عنافجه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی توضیحاتی در خصوص عملیات اجرایی قرارگاه فرهنگی سردار شهید سلیمانی، برنامه‌ها و اهداف آن ارائه داد و گفت: پیشرفت قرارگاه فرهنگی سردار شهید سلیمانی، همدلی و مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج و سایر اعضا و اقشار مردمی مختلف را می‌طلبد.

وی از تشکیل قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و انجام عملیات فرهنگی اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات هیئات مذهبی، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، مؤثرین فرهنگی و گروه‌های مردمی و جهادی با همکاری تمام ارگان‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و رسانه‌ای شبکه تبلیغی شهرستان باوی نسبت به آسیب‌شناسی طرح‌های خدمات اجتماعی، به‌ویژه طرح مواسات و به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی گرد هم آمدند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام آلبوشوکه، امام‌جمعه شهر ملاثانی به بیان اهمیت شناخت مسئولیت و مسئولیت‌پذیری، پرداخت و بیان کرد: از منظر مبانی اسلامی در برابر هر نعمت و مسئولیتی که به انسان داده می‌شود به میزان آن نعمت از انسان سؤال خواهد شد و شناخت این مسئولیت و عمل به وظیفه رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

وی ادامه خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت بی‌نظیری بود که در اخلاق و معنویت زبانزد خاص و عام بود و در سخت‌ترین میدان‌های نبرد با شجاعت و عزمی راسخ نزدیک‌تر از همه با دشمن می‌جنگید و همواره هم‌رزمانش به او افتخار کردند.

لازم به ذکر است عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از ١٣ آبان آغاز و تا ١٣ دی‌ماه هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha