جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل مرکز خدمات استان آذربایجان غربی

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: طلاب و روحانیون برای تحقق تمدن اسلامی و به کمال رساندن انسان‌ها تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است و مرکز خدمات افتخار دارد خدمتگزار این قشر تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام یگانه پویا در مراسم افتتاحیه فاز اول پروژه ساختمان اداری مرکز خدمات استان ضمن خیر مقدم به حاضران، گفت: ساختمان قبلی مرکز خدمات استان در هسته مرکزی و شلوغ شهر قرار داشت و مراجعان با مشکلات بسیاری برای حضور در مرکز مواجه بودند و الحمدلله شاهد افتتاح فاز اول ساختمان اداری آن هستیم.

وی ادامه داد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه وظیفه خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون برادر، خواهر، شیعه، سنی، ایرانی و غیر ایرانی که در اداره و ارگانی مشغول فعالیت نیستند و به امور طلبگی طلبگی مانند تحصیل، تدریس، تبلیغ و ... مشغولند خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه آذربایجان غربی تصریح کرد: طلاب و روحانیون برای تحقق تمدن اسلامی و به کمال رساندن انسان‌ها تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است و مرکز خدمات افتخار دارد که خدمتگزار این قشر تأثیرگذار است.

وی در پایان از حمایت‌های رئیس مرکز خدمات، نماینده ولی‌فقیه در استان و تمامی مسئولان ستادی مرکز خدمات و مسئولان استانی و شهرستان ارومیه برای حمایت‌هایشان در راه‌اندازی ساختمان اداری مرکز قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha