سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع معاونین مدیریت و کادر اجرایی مدارس علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با توجه به شرایط کنونی باید با تولید محتوا در رسانه های مختلف بالاخص در فضای مجازی و ارتباط موثر با آحاد و اقشار مختلف جامعه، دسیسه های دشمنان انقلاب را خنثی و زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جمع معاونین مدیریت و کادر اجرایی مدارس علمیه استان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: تمام تلاش دشمنان نظام متمرکز بر ایجاد ناامیدی و القای بی اثر بودن شرکت در انتخابات و زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام متمرکز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی باید با تولید محتوا در رسانه های مختلف بالاخص در فضای مجازی و ارتباط موثر با آحاد و اقشار مختلف جامعه، دسیسه های دشمنان انقلاب را خنثی و زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان اظهار کرد: وظیفه روحانیت در حال حاضر، بصیرت بخشی و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات و تبیین شاخصه های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha