یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سه شنبه های مهدوی

حوزه/ طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای یادآوری نام، یاد و سلامتی امام زمان(عج)، از سوی طلاب مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، به‌صورت هفتگی اجرا می‌شود.

خانم منصوری منش، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای یادآوری نام، یاد و سلامتی امام زمان(عج)، اظهارداشت: "سه‌شنبه‌های مهدوی" طرح ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) نمکی از زندگی مهدوی به جامعه چشانده شود.

وی، هدف از اجرای طرح "سه‌شنبه‌های مهدوی" را یادآوری عزیزترینی که در این دل‌مشغولی‌های زندگی غریب شده را بیان کرد و گفت: شناخت معارف مهدوی ضرورت تردیدناپذیر عصر کنونی است؛ ضرورتی که اگر به‌خوبی درک و وجوه مختلف آن، چنان‌که شایسته است، تبیین گردد، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.

منصوری منش، با بیان اینکه بر هر یک از ما واجب است که همه تلاشمان را برای شناخت امام عصر خود به کار گیریم، تصریح کرد: در عصر حاضر، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند پرداختن به فرهنگ انتظار و باور مهدویت بوده و بر این اساس، به جرئت می‌توان گفت که اگر به‌خوبی به این موضوع پرداخته شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام خامنه‌ای بیان فرمودند که «باید جلوه‌هایی از جامعه مهدوی، جامعه قسط و عدل، جامعه عزت، علم و جامعه مواسات را ما در زندگی خودمان تحقق ببخشیم»؛ طرح سه‌شنبه‌های مهدوی اجرا شد تا احیای فرهنگ مهدویت در جامعه و نمود داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، در پایان با اشاره به استقبال خوب بسیج جامعه زنان از طرح سه‌شنبه‌های مهدوی، گفت: از جمله کارکردهای اجرای این طرح «تأثیر بر روی اقشار کم برخوردار از لحاظ فرهنگی به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار اهواز» و «شناساندن هرچه بیشتر امام زمان(عج) به جوانان» و «تأکید به ولایت‌پذیری در زمان غیبت» می‌باشد.

اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای سلامتی امام زمان(عج) در اهواز

اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای سلامتی امام زمان(عج) در اهواز

اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای سلامتی امام زمان(عج) در اهواز

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیایش جلیلی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    نظرمن اینکه این بهترین کاری هست که یه مسجد هر سه شنبه یه برنامه خوب و عالی داشته باشد واینکه منم اگه بشه مایلم که در این کارها شرکت کنم
  • نیایش جلیلی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    به نظرمن این بهترین کارهست چرا چون مامیتوانیم هر سه شنبه به یادامام زمان باشیم واین کار برای سلامتی ایشان هست ومن خیلی خوشحالم که دراین مسجد ها چنین کارهایی برگزار شودوافتخارم اینکه دراین مسجد ها آموزش میبینم ودوست دارم اگه بشه دراین کارهاشرکت کنم