یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عمار حکیم و نماینده سازمان ملل در عراق

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق نظارت سازمان ملل متحد بر انتخابات را مهم دانست و گفت: این نظارت باید از نقض حاکمیت عراق و دخالت در امور داخلی به دور باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق در دیدار با "جنین پلاسخارت" نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق در خصوص انتخابات زود هنگام و نقش سازمان ملل متحد در آن و رعایت قانون و احترام به تصمیمات قضائی عراق در خصوص حل اختلافات بحث و گفتگو کرد.

عمار حکیم در این دیدار بار دیگر انتخابات زودهنگام عراق را سرنوشت ساز و تعیین کننده روند سیاسی در مرحله آینده دانست و بر اهمیت مشارکت گسترده و مسئولیت پذیری همگی برای ایجاد تغییر مطلوب و غلبه زبان اعتدال و میانه روی تأکید کرد.

وی همچنین بر امنیت انتخاباتی و فراهم آوردن فرصت رقابت میان همگی تأکید کرد و خواستار مقابله با کمپین اتهام زنی و افترا زنی شد.

سید عمار حکیم نظارت سازمان ملل متحد بر انتخابات را مهم دانست و گفت: این نظارت باید از نقض حاکمیت عراق و دخالت در امور داخلی به دور باشد.

رئیس ائتلاف نیرو های ملی در پایان همگی را به رقابت بر اساس طرح و برنامه و دوری از ایجاد درگیری میان مردم برای کسب دستاورد انتخاباتی دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha