شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ رئیس ائتلاف عراقیون، قدرت های سیاسی که در انتخابات آینده شرکت می کنند را به امضای منشور ملّی و تقسیم وظایف در جریان انتخابات دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف عراقیون در نشست سالانه هیئت عمومی جریان حکمت ملی، قدرت های سیاسی که در انتخابات آینده شرکت می کنند را به امضای منشور ملّی و تقسیم وظایف و دوری از زبان تحقیر و خائن خواندن دیگران در جریان انتخابات دعوت کرد و خواستار اعتماد به صندوق آراء و پذیرش نتایج آن شد.

انتخابات آینده سرنوشت ساز خواهد بود

وی افزود: انتخابات آینده سرنوشت ساز خواهد بود و تا حد زیادی شبیه انتخابات سال ۲۰۰۵ میلادی است، لذا همگی باید بر منافع ملّی توافق کرده و از اتهام زنی، نسبت دادن خیانت و موارد دیگر در انتخابات دوری کنند و قضاوت را به عهده صندوق آراء بگذارند.

ضرورت انتخاب نامزد های برجسته که بتوانند به شهروندان خدمات ارائه دهند

حکیم بر ضرورت انتخاب نامزد های برجسته که بتوانند رضایت مردم را کسب کرده و به شهروندان خدمات ارائه دهند، تأکید کرد و افزود: جریان حکمت روابط خوبی با تمامی اقشار عراق دارد و ما خواستار توجه به جوانان و سرمایه گذاری در نقاط قوت جریان حکمت شدیم.

رئیس ائتلاف عراقیون خواستار تشکیل یک ائتلاف انتخاباتی به دور از حزبگرایی و طایفه گرایی شد و گفت: این ائتلاف باید یک لیست طولانی از تمامی اقشار عراقی از شمال تا جنوب باشد.

عمار حکیم با اشاره به اینکه اگر مردم با طرح حکمت آشنا می شدند و آن را می فهمیدند، از آن حمایت می کردند، افزود: جریان حکمت به دنبال اعتدالگرایی، آینده نگری، خویشتنداری، گسترش پل های ارتباطی با همگی، طرح راه حل ها و اقدامات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha