جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 964040
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
نشست پاسخ به شبهات انتخاباتی در مدرسه علمیه الزهرا دزفول

حوزه/ نشست پاسخ به شبهات انتخاباتی، با حضور طلاب سطح دو و سه، مبلغان و دانش‌آموختگان در مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست پاسخ به شبهات انتخاباتی، با حضور طلاب سطح دو و سه، مبلغان و دانش‌آموختگان در مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام ملتجی، کارشناس مسائل سیاسی، ضمن عرض تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، پیرامون انتخابات به طرح یک سؤال مبنی بر «آیا انقلاب خودش فاسد یا فساد زا بوده است یا آفتی این انقلاب را با اژدهای هفت‌سر فساد مواجه کرده است؟» پرداخت و اظهارداشت: برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید گفت که انقلاب اسلامی یعنی دگرگونی الهی و تاریخچه آن از بدو خلقت جهان تا روز قیامت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در بستر و در امتداد انقلاب عظیم جهانی بوده و دلیل این امتداد، اهداف مشترک بر اساس فطرت می‌باشد، یعنی حرکت در جهت رسیدن به استقلال، آزادی انسانی، اخلاق، برادری، عدالت که نمونه دستیابی به این اهداف در هماهنگی و همدلی مردم انقلابی ایران در جریان کرونا دیده شد.

حجت‌الاسلام ملتجی تصریح کرد: بر این اساس انقلاب اسلامی نه فاسد است نه فساد زا؛ چون حرکتی است از بدو خلقت جهان تا روز قیامت علیه طاغوت با اهداف مشترک فطری.

وی به طرح سؤال دوم مبنی بر «آیا آفتی انقلاب را دچار فساد کرده است؟» پرداخت و گفت: این آفت به سبب ترور و درو شدن نخبگان و اصلح‌های اتاق فکر و شبکه پیروزی انقلاب اسلامی و خلأ در یاران و مروجان حقیقی انقلاب رخ داده است، که در اثر این خلأ، صالح‌ها مسئولیت‌ها را برعهده‌گرفته و برخی رشد کرده و اصلح شدند و آرمان‌های انقلاب را محقق کردند همچون سردار سلیمانی(ره) و برخی دیگر نیز متأسفانه به مسیر انحراف رفته و به غیر صالح تبدیل شدند و همین امر باعث ایجاد فساد شبکه‌ای در انقلاب گردید.

این کارشناس مسائل سیاسی، سپس به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر «پرمشغله‌ترین و مهم‌ترین منصب جمهوری اسلامی، منصب ریاست جمهوری اسلامی است» اشاره کرد و گفت: اگر رییس جمهور که ۳۱۱ مدیران اجرایی را زیر نظر  داشته و عرصه‌هایی نظیر سیاست، فرهنگ، اطلاعات، اجرا، شهر و شهرسازی، امنیت، بودجه که در دست اوست، انقلابی نباشد، فساد زا می‌شود؛ لذا انتخاب اصلح از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در پایان سخنان خود اظهارداشت: بر شما طلاب و مبلغین لازم است که بیش از پیش به روشنگری، آگاه‌سازی و ترغیب مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات بپردازید.

نشست پاسخ به شبهات انتخاباتی برگزار شد

نشست پاسخ به شبهات انتخاباتی برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha