پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
دیدار

حوزه/ به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، جلسه ای مشورتی و هم اندیشی با برخی از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان  که سابقه طلبگی در حوزه علمیه اصفهان راداشتند، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، جلسه ای مشورتی و هم اندیشی با برخی از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان  که سابقه طلبگی در حوزه علمیه اصفهان راداشتند، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب افراد انقلابی و دینی برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطعا ارتقا سطح فرهنگ دینی ازاولویت های شهر اصفهان است که همکاری و هماهنگی و خاصه برنامه ریزی با ارگان های مختلف شهری چون شهردای  و شورای شهر  لازمه تحقق این مهم است.

وی در ادامه اشاره ای مختصر به نیازهای فرهنگی شهروندان اصفهان براساس نظرسنجی های صورت گرفته کرد و گفت: افزایش تعاملات و همکاری  برای تدوین و تبیین برنامه های آتی لازمه حرکت است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در ادامه برخی از ظرفیت های فوق العاده فرهنگی و دینی حوزه علمیه برای همکاری با بدنه مدیریت شهری را برشمرد و تصریح کرد: همکاری مشترک متناسب با نیازهای جامعه لازمه بهره مندی از ظرفیت ها است.

در این جلسه حجت الاسلام مهروی پور و رسول میرباقری  از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای تحقق خواسته ها و انتظارات حوزه علمیه در عرصه ارتقا فرهنگی دینی در اصفهان پرداختند.

محمد رضا فلاح، دیگرمنتخب شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اهم وظایف شورای شهر احصاء مشکلات مردم و دسته بندی آنها  و اقدام برای رفع آنها از طریق ارجاع به بازوی اجرایی شهر یعنی شهرداری است، گفت: جای مسرت است که حوزه علمیه اصفهان در پیشانی احصاء کنندگان مشکلات فرهنگی مردم قرار دارد و اقدام به شناسایی مشکلات و معضلات کرده است و پرچم  رفع آنها را با کمک مدیریت شهری برافراشته است.

نشست هم اندیشی معاون تهذیب حوزه با منتخبین شورای شهر اصفهان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha