دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهید امنیت "مالک رسولی نیک" در الهایی برگزار شد

حوزه/ مراسم تشییع و تدفین شهید نظم و امنیت سروان "مالک رسولی نیک" با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تشییع و تدفین شهید نظم و امنیت سروان "مالک رسولی نیک" با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به ویژگی‌های شهید "مالک رسولی نیک" به‌عنوان افسری مؤمن، دلیر، متدین و شجاع، اظهار داشت: این شهید از تبار عشایر غیور عرب خوزستان است که در حادثه تروریستی به‌وسیله عناصر وابسته و گروه‌های معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی به استمرار راه مقدس و پر فروغ شهدا از سوی کارکنان نیروی انتظامی، بیان کرد: در راه تأمین و حفظ امنیت و آسایش مردم تا پای جان ایستاده و از هرگونه تلاش دریغ نخواهیم کرد. تقدیم ۳ شهید "مالک رسولی، ضرغام پرست و سجاد دالمن" در یک ماه گذشته سند ادعای نیروی انتظامی بر استمرار و جان‌فشانی در این راه است.

لازم به ذکر است، عده‌ای معاند در تاریخ دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ با سوءاستفاده از مطالبات مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان "مالک رسولی نیک" مجروح و به‌رغم تلاش تیم‌های پزشکی در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha