سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
مثنوی

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه و توزیع ۴ هزار متر پارچه مشکی و کتیبه خبر داد و گفت: پارچه‌ و کتیبه‌ها در اختیار شهرستان‌ها قرار داده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، مسعود مثنوی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در دهه اول محرم ۴ هزار پارچه مشکی توسط هیئت‌های مذهبی و گروه‌های خودجوش به دست مردم رسانده شد.

مسئول هیئات های مذهبی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار «نسل به نسل در پناهت هستیم»، گفت: ماشین‌نویسی و تهیه پوستر از اقدامات خوب امسال ماه محرم بود که تا اربعین ادامه دارد.

وی همچنین از تهیه و توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک و توزیع میان هیئات‌های شهرستانی خبر داد و ادامه داد: ۴ هزار پارچه مشکی و کتیبه تهیه و در اختیار شهرستان‌ ها قرار داده شد.

مثنوی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام غذایی سهمیه استان با نرخ دولتی میان هیات‌های مذهبی گفت: تهیه اقلام غذایی سهمیه استان تا پایان محرم و سفر ادامه دارد.

وی بیان کرد: با هماهنگی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در ایام تاسوعا و عاشورا ۵۰ تن برنج، ۳ تن گوشت، ۱۸ تن مرغ،۷ هزار لیتر روغن و ۹ تن شکر با نرخ دولتی توزیع و ۱۰۰ هزار پرس غذا تهیه و بین هیئات های توزیع شد.

مثنوی بیان کرد: تمهیدات لازم برای سیاه‌پوش سطح شهرها خصوصا شهر یاسوج اندیشیده شد ضمن اینکه لنده و دیشموک به عنوان شهرهای نمادین و خاص با همکاری بنیاد علوی سیاه‌پوش شدند و این کار تا پایان محرم ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha