شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
محمد مهدی حاج محمدی - رئیس سازمان زندان ها

رئیس سازمان زندان‌ها با پذیرش مسئولیت رفتارهای غیرقابل قبول در زندان اوین و تعهد به برخورد با عوامل خاطی، از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها در واکنش به فیلم منتشر شده از زندان اوین در فضای مجازی، با انتشار توییتی نوشت: «درخصوص تصاویر زندان اوین؛ مسئولیت این رفتار های غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از خداوندمتعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف که البته زحماتشان تحت تأثیر این خطاها، نادیده گرفته نخواهد شد، عذرخواهم.»

واکنش رئیس سازمان زندان‌ها به انتشار فیلمی از زندان اوین

گفتنی است، اخیراً تصاویری از زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از برخوردهای نامناسب کارکنان و مسئولان زندان با زندانیان حکایت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالوهاب صادقی فیروزآبادی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    چرا مردم و نظام اسلامی باید هزینه اینگونه خطا های غیر قابل گذشت را بپردازند آیا بعد از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی هنوز در اداره یک زندان مشهور درمانده اید و باید خبر آن از طرف دشمنان انقلاب و نظام به بیرون درز کند و شما را به پوزش وادارد والله که دارید با آبروی نظام اسلامی بازی می کنید یعنی قحط الرجال است در این سرزمین.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    24 0
    جالب که چه عرض کنم، چقدر تأسف‌باره که این آقای مسئول درباره اتفاقات غیرقانونی و توهین‌آمیز زیرمجموعه‌اش از همه عذرخواهی کرده الا زندانیانی‌ که مورد رفتارهای توهین‌آمیز قرار گرفته‌اند!! آقای مسئول! اگر واقعاً قبول داری که رفتار زیردستانت غیرقانونی و بداخلاقی بوده، چرا از کسانی‌که مورد آزار قرار گرفته‌اند عذرخواهی نکردی؟!
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      نسبت به زندانی مورد تعدی می بایست احقاق حق شود و گر نه عذرخواهی چه دردی از آنها دوا می کند ؟!
  • عزیز IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    18 0
    خودشون میدونستن، ولی چون حالا لو رفته عذرخواهی میکنن..
  • فریاد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    من هم به عنوان یک شهروند، از زندانیان عزیز عذرخواهی می کنم. آقای مسئول زندان، خجالت نمی کشی که خود زندانیان را در این به اصطلاح عذرخواهی نادیده گرفتی؟ پیش خدا چه جوابی داری؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      عذرخواهی شما چه دردی از اونها رو دوا می کنه ؟ در مورد زندانی آزار دیده باید حقش ستانده شود . وقتی قنبر از حد شرعی فراتر رفت امیر المومنین علیه السلام به وی فرمود از محدود عذرخواهی کن ؟ حضرت دستور دادند تا اضافه ها قصاص شود .
  • باران IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    واقعا خجالت داره باید مجازات بشن اونهایی که این رفتار وحشیانه را انجام دادند ،اگر اعضای خانواده خودتون بود راضی میشدید اینجوری رفتار بشه باهاشون ما مسلمانیم خجالت داره
  • اشکان IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 1
    احیانا زندانی به خاطریه گندی که زده زندان شده.یاسرقت کرده یادعواکرده یافروشنده موادمخدره یاهزارگند دیگه...خیلی آدم بود پاش به زندان باز نمیشد.
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 2
    به نظرم به جای عذر خواهی همشونو آزاد کنن تا مردم مزه امنیت رو بچشن ببینم بازهم از زندانی دفاع میکنن یانه.
    • باقری IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      ما توی دین داریم که با اسیر هم باید درست برخورد کرد. این چه حرفیه میزنید؟ خطاکارند ولی حق انسانی که دارند! مجبور نیستی نظر بدی وقتی انسانیت سرت نمیشه. هر جرمی تاوانی داره و طبق قانون هم حکمی. اگر به شما باشه باید با همه با خشونت برخورد کرد. اسم خودتم گذاشتی مسلمون.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 0
    امت نگران نباشند. قطعا برخورد جدی با منتشرکنندگان این فیلمها صورت خواهد گرفت.