دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
وداع جانسوز ارادتمندان مدیر حوزه علمیه خواهران در مراسم تشییع بندرعباس

حوزه / مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری، مدیر فقید حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در امامزاده سید مظفر (علیه السلام) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شب گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری، مدیر فقید حوزه علمیه خواهران هرمزگان، با حضور نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، ائمه جمعه، مدیران حوزوی و تنی چند از مسئولان استانی، در امامزاده سید مظفر (علیه السلام) بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نماز میت را بر پیکر مرحوم جهانگیری اقامه کرد.

امام جمعه بندرعباس با تسلیت درگذشته مدیر حوزه خواهران استان، گفت: مرحوم جهانگیری از امیدهای نخبه، متعهد و پرتلاش آینده هرمزگان بود که از مناطق محروم بشاگرد برخاست، اما متاسفانه دارفانی را وداع گفت.

در پایان مراسم لوح های تقدیری به پزشک معالج و پرستار مرحوم جهانگیری اعطا شد. متن تقدیرنامه ها را آن مرحوم در زمان بستری بودن در بیمارستان نوشته و برای برای تهیه لوح ارسال کرده بود.

 پیکر مدیر فقید حوزه علمیه خواهران هرمزگان برای تشییع به شهرستان میناب منتقل شد و پس از آن برای تدفین به بشاگرد اعزام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha