سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تحرکات اخیر در کشور آذربایجان و سخنان نسنجیده مسئولان عالی رتبه این کشور، گفت: صدای پای رژیم اشغالگر قدس و توطئه آن رژیم به خوبی در آذربایجان شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس به کشور همسایه و بازگشایی سفارت آن‌ها در این کشور اظهار داشت: سفر وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس به بحرین و بازگشایی سفارت پر از توطئه آن کشور در بحرین و عادی سازی روابط این رژیم جنایتکار و نا مشروع در کشورهای اسلامی به ویژه حاشیه خلیج فارس را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه بوشهر ادامه داد: این آغاز یک توطئه بسیار خطرناکی است که تمام منطقه خلیج فارس در آینده دچار بحران های سیاسی، فرهنگی، امنیتی و نظامی خواهد کرد و کشورهای همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را بخورند، بلکه باید در برابر آنان و توطئه‌هایشان هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تحرکات اخیر از ناحیه جمهوری آذربایجان و سخنان نسنجیده و غیر کارشناسی مسئولان عالی رتبه این کشور، افزود: صدای پای رژیم اشغالگر قدس و توطئه آن رژیم به خوبی در کشور آذربایجان شنیده می شود.

وی با بیان اینکه هر جا جای پایی برای رژیم اشغالگر قدس باشد یعنی تروریسم، توطئه، جنایت و براندازی، تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس هیچگاه دوست کشورهای اسلامی نبوده و نخواهد بود و دوست واقعی این کشورها ایران است که همواره برادری و دوستی خود را ثابت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به بهبود وضعیت کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم همگان برای حفظ این شرایط کنونی اهتمام جدی داشته باشند و انتظار است همه مردم همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را باجدیت دنبال کنند و مسئولان نیز برای توسعه تجهیزات بیمارستانی تلاش کنند.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به معرفی رئیس جدید سازمان صداوسیما، بیان کرد: هدایت فرهنگی و تقویت هویت ملی و انقلابی باید در اولویت کار صدا و سیما باشد، زیرا این سازمان یکی از تشکل‌های مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه بوشهر در ادامه هفته وقف را گرمیداشت و بیان کرد: این فریضه مهم از دیرباز مرسوم بوده و با توجه به تحولاتی که به‌تازگی در این حوزه ایجاد شده، انتظار است همه مردم در این عرصه فعال شوند.

وی، وقف را زنده‌مانی شخصیت معنوی انسان بعد از مرگ دانست و گفت: انتظار است به وقف در زمینه‌های قرآنی و عرصه‌های علمی و پژوهشی توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو، گفت: مردم بدون شک قدردان تلاش‌های شبانه روزی این نیروی زحمتکش و حافظان همیشگی امنیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha