شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
بازار

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی رمق زندگی را از مردم گرفته است، اظهار کرد: امروز شاهد اوج نارضایتی مردم از وضعیت بازار و اقتصاد هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی، امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی ولایی، وفادار به آرمان های نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: مردم شجاع و همیشه در صحنه استان لرستان در طول دوران خفقان ستم شاهی و ۸ سال دفاع مقدس با شجاعت و ایثار در مقابل ظلم ایستادند و با بصیرت تمام از آب و خاک این کیان دفاع کردند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و مواهب خدادادی و پتانسل های این استان بیان داشت: قطار سازندگی در نظام گاهی تند در حرکت بوده و گاهی کُند که لرستان از مسیر توسعه این قطار جا مانده و هم اکنون نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی رمق زندگی را از مردم گرفته است، خاطر نشان کرد: امروز شاهد اوج نارضایتی مردم از وضعیت بازار و اقتصاد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه سیل سال های گذشته خسارت فراوانی به استان لرستان وارد کرد و علاوه بر این خسارت کارخانه ها و واحدهای تولیدی هم از آن طرف تعطیل شدند، گفت: مردم از مشکلات گلایه دارند؛ استان نیازمند اعتبارات متمرکز، ملی و سالانه است.

وی با اشاره به اینکه با تهیه سند پیشران، نیازها و مشکلات لرستان جمع آوری شده است، افزود: باید برای حل مشکلات برنامه های ملی و استانی کارشناسانه طراحی و اجرا شود.

نمایده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی همت جهادی داشته باشیم، گفت: معنای ویژه بودن باید در عمل تحقق یابد و انتظار مردم لرستان از مسئولان ملی و استاندار جدید، کاهش و حل مشکلات کنونی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha