پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان به عنوان میدان داران و پرچمداران بیانیه گام دوم انقلاب و اداره کنندگان آینده انقلاب اسلامی باید با افزایش معنویت، اخلاق مداری، بصیرت، داشتن روحیه انقلابی و استکبار ستیزی گام های بلندی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، صبح امروز  در نشستی با فرماندهان بسیج دانش آموزی برادر و خواهر شهر محمودآباد نمونه قزوین ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی، گفت:  بر اساس آیه" ان اعبدو الله و اجتنبوا الطاغوت" هدف رسالت تمامی انبیا دعوت به  توحید و مبارزه با استکبار و اجرای عدالت در جامعه است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل مصداق کامل استکبار در جهان هستند که با تمام قدرت، توان و امکانات به دنبال  از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص)   هستند و ایستادگی در برابر این غده های سرطانی مقدمه گسترش توحید و عدالت در جهان است.

 استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان به عنوان میدان داران و پرچمداران بیانیه گام دوم انقلاب و اداره کنندگان آینده انقلاب اسلامی باید با افزایش معنویت، اخلاق مداری، بصیرت، داشتن روحیه انقلابی و استکبار ستیزی گام های بلندی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی بردارند.

 وی  به حماسه آفرینی دانش آموزان در روزهای انقلاب و نقش آنان در سرنگونی رژیم شاهنشاهی، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پیرو امام(ره) در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ با تعطیل کردن مدارس به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و در یک تجمع عظیم کنار دانشجویان و سایر مردم علیه استکبار حکومت پهلوی شعار سر دادند.

حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و ما در عصر کنونی به جوانان بیشتر نیازمندیم، عنوان کرد: دانش آموزان باید در کنار علم آموزی  شهید محمد حسین فهمیده را نیز الگوی خود قرار دهند.

وی اخلاق، احترام به پدر و مادر، روابط حسنه اجتماعی، حضور در مناسبت های مذهبی و... و. را از خصوصیات اخلاقی و بارز شهید فهمیده دانست و افزود:در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی  تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی را مد نظر قرار داده است، پس شما دانش آموزان باید تغییرات را در زندگی خود مدیریت کنید و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج گفتمان های دینی تمام تلاش خود را بکار گیرید.

جوانان میدان دار تحقق تمدن نوین اسلامی باشند

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha