چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
دیدار مدیر منطقه‌ای معاونت آموزش حوزه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در جریان سفر به خوزستان و سرکشی از مدارس علمیه، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام پناهی، ضمن ابلاغ سلام آیت‌الله اعرافی، مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به بیان گزارشی از سفر خود به استان خوزستان پرداخت و اظهار داشت: در جریان سفر بنده به استان خوزستان روز گذشته  به مدارس علمیه شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و هفتکل  و امروز از مدارس علمیه  ولیعصر(عج) و امام خمینی(ره)، اهواز بازدید کرده و پیگیر حل مشکلات این مدارس و طلاب آن‌ها شده‌ام.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، ضمن خوش‌آمد گویی به حجت‌الاسلام پناهی، به بیان گزارشی از عملکرد مدرسه علمیه الغدیر اهواز پرداخت و اظهار داشت: مدرسه علمیه الغدیر اولین مدرسه‌ی قرآنی استان خوزستان بوده که قرآنی شدن این مدرسه برکات بسیار خوبی داشته و به برکت قرآن سطح معنوی و علمی طلاب ارتقاء پیدا کرد.

وی افزود: ازآنجاکه  طلاب این مدرسه طلاب ولایی، انقلابی و جهادی هستند، کارهای جهادی را هم‌زمان با درس موردتوجه قرار می‌دهند و در جریان زلزله‌ی کرمانشاه در سال ۹۶، سیل خوزستان در سال ۹۸، کرونا و زلزله‌ی اندیکا، به کمک مردم شتافته و هر چه در توان داشتند انجام دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری، در پایان گفت: طلاب و روحانیون این مدرسه داوطلبانه به مناطق محروم و مناطق حساس اعزام‌شده و در آنجا مستقرشده‌اند و در حال حاضر محور کارهای تبلیغی و اجتماعی در آن مناطق هستند.

در ادامه  کادر مدرسه علمیه الغدیر ضمن بیان گزارشی از عملکرد خود به بیان مشکلات و مطالبات خود از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه پرداختند.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی قول داد تا پیگیر مشکلات و خواسته‌های مدرسه علمیه الغدیر در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha