شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
فرماندار

حوزه / مردم کاشان در جبهه دفاع از ارزش های انقلاب و کشور اسلامی در خط مقدم حضور داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی، به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۷۳روزی است که هیچ گاه از فکر و یاد مردم شریف سرزمین کاشان پاک نمی شود، چرا که در این روز تشییع پیکر ۹۵ شهید گلگون کفن در بزرگترین تشییع تاریخ دفاع مقدس، در دارالمومنین کاشان صورت گرفت.

فرماندار کاشان افزود: مردم کاشان در هرجبهه ای برای دفاع از ارزش های انقلاب و ایران اسلامی در خط مقدم حضور دارند و همیشه در عرصه های مختلف با حفظ روحیه انقلابی و جهادی سهم خود را نسبت به انقلاب پرداخته اند.

مرتضایی اضافه کرد: مردم شریف کاشان از شکل گیری تا انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن در کمک رسانی و امور خیریه در کشور پیشتاز بوده اند و بیشترین کمک رسانی برای مناطق زلزله زده، سیل زده و حتی دوران مبارزه با کرونا را انجام داده اند.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: روز ۱۲ آبان روزی تاریخی و بزرگ در منطقه کاشان است که گوشه ای از ایثارگری و رشادت مردم این خطه را به نمایش گذاشت.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه های کاشان، ایثارگری مردم و این روز بزرگ را به صورت ویژه برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین و تشریح کنند تا فرزندان ما این روز را به خاطر سپرده و به کاشانی بودن و رشادت بزرگ مردان سرزمین خود افتخار کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha