یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
علیرضا رحیمی، معاون ستاد همکاریها

حوزه/معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها از درخواست افزایش مدارس طرح امین در شهرستان های استان خراسان رضوی خبر داد.

علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها که در گردهمایی معاونین تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه استان های کشور در مشهد مقدس حضور داشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با اعلام این خبر، اظهارکرد: مباحث مختلفی از جمله آخرین وضعیت طلاب مدارس طرح امین، سرباز طلبه ها، نحوه جذب وبکارگیری آنان بخشی از موضوعات مورد بحث در این همایش دو روزه بود.

وی گفت: حضور در کمیته همکاریهای این شهرستان‌ها با حضور امامان جمعه و سایر اعضا از اصلی ترین برنامه های حضور در شهرهای استان بود که اعضای کمیته ضمن ارائه فعالیت های صورت گرفته تقاضای افزایش مدارس مجری طرح تربیتی امین و سهمیه  سربازطلبه را در شهرستانهای خود بودند.

رحیمی افزود: تبیین برنامه ۵ ساله همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش و ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد  و بیان انتظارات که از کمیته های شهرستانی در زمینه همکاری ها دارند از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نشست های صمیمی بود.

معاون ستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تاکید بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش توسط طلاب و فضلای حوزه های علمیه از جمله مواردی بود مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت طلاب وظیفه و مبلغان مدارس مجری طرح تربیتی امین همچنین برگزاری جلسات تبادل نظر و تجربه برای طلاب با حضور مسئولین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در شهرستان و استان مورد تأکید قرار گرفت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha