سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
سفیران کریمه

حوزه/ مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از حضور سفیران کریمه در منزل دو خانواده ای که بدون دریافت دیه از قصاص خون فرزند خود گذشت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا انصاری، اظهار کرد: سفیران کریمه به همراه پرچم حرم مطهر بانوی کرامت با حضور در منزل دو خانواده قمی که بدون دریافت دیه از حق مسلم قصاص گذشته بودند تقدیر کردند.

وی گفت: هر دو خانواده هدف خود را از این اقدام تأسی به فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه عنوان کردند که با وجود سختی گذشتن از خون عزیزان خود، به این کار مبادرت داشته اند.  

مسئول واحد خدمات فرهنگی بانوی کرامت افزود: مادر یکی از مقتولان ابراز می‌کرد که طی دو سال که از قتل فرزندش می‌گذشت هر روز به حرم مطهر حضرت معصوم سلام الله علیها مشرف شده و از این بانو درخواست کرده که توان گذشتن از خون فرزندش را به او عنایت کنند و در نهایت در شهر کریمه اهل بیت(س) توانست این کار کریمانه را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده‌هایی که در شرف رضایت و گذشت از قصاص قرار دارند هم در برنامه سفیران کریمه در ایام معصومیه قرار دارد و با هماهنگی ستاد دیه این اقدام هم در هفته آینده انجام خواهد شد تا در گرفتن این تصمیم سخت به آنها دلگرمی داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha