یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبليغات اسلامي هرمزگان

حوزه/حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: خروجی مدارس صدرا در آزمون های کشوری و کنکور بسیار عالی است. لذا باید بر روی مدارس صدرا سرمایه گذاری باید کرد؛ پایه و اساس این مدارس ورود دانش آموزان به حوزه علمیه است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس ، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، صبح امروز در دیدار امام جمعه رودان با گفت: در روستای سرجوئیه در گذشته خانه عالم ساخته شده بود، در ورودی فاریاب هم خانه عالمی وجود دارد و قرار شد دو خانه عالم دیگر یکی در یایین روستای سرجوئیه و دیگری در صحرا رود ساخته شود، البته در صحرا رود متاسفانه مسجد وجود ندارد.

وی افزود: با همکاری ستاد اجرایی در دیگر نقاط مثل دو باب خانه عالم در حاجی آباد ساخته شده است و قرار شد با مشارکت ۵۰ درصدی در ساخت خانه عالم کمک شود، ولی متاسفانه چون در سال جاری با کمبود اعتبار مواجهه هستیم و هزینه جای دیگری شده است.

حجت‌الاسلام انصاری راد با بیان اینکه مدارس صدرا با مشکلات زیادی اداره می شود، ابزار داشت: کادر مدارس را آموزش و پرورش تامین می‌کند، اما سازمان تبلیغات، ساختمان و تجهیزات و ... را تأمین می کند.

وی گفت: خروجی مدارس صدرا در آزمون های کشوری و کنکور بسیار عالی است. لذا باید بر روی مدارس صدرا سرمایه گذاری باید کرد؛ پایه و اساس این مدارس ورود دانش آموزان به حوزه علمیه است.

حجت‌الاسلام انصاری راد افزود: دانش آموزان مدارس صدرا در مسابقات قرآنی و فرهنگی توانسته اند مقام کسب کنند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha