چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مرحوم آیت‌الله تاکندی عمری دغدغه این را داشت که شعائر الهی را به مردم برساند و به معنای واقعی کلمه کارشان، کار طلبگی و تبلیغ دین خدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله تاکندی گفت: مرحوم آیت‌الله تاکندی عمری دغدغه این را داشت که شعائر الهی را به مردم برساند و به معنای واقعی کلمه کارشان، کار طلبگی و تبلیغ دین خدا بود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: آن مرحوم یک روحانی ولایتمدار بودند که ولایت خدا، ولایت پیغمبر(ص)، ولایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه در عصر ما همگی مورد توجه و اعتقاد ایشان بود و در اعتقاد به ولی فقیه نیز چه ولایت امام خمینی(ره) و چه ولایت رهبر فرزانه انقلاب بسیار توجه و اعتقاد داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امام رضا(ع) فرموده‌اند خداوند رحمت کند کسی را که امر ما را با فراگیری علوم ما و آموزش آن به مردم زنده کند و حقیقتاً مرحوم تاکندی در این مسیر گام برداشت و علومی که فرا گرفت به مردم آموزش داد و تذکراتشان در دل مردم اثرگذار بود.

یادآوری می شود، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله تاکندی روز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می شود.

کار مرحوم آیت الله تاکندی به معنای واقعی کار طلبگی و تبلیغ دین بود

کار مرحوم آیت الله تاکندی به معنای واقعی کار طلبگی و تبلیغ دین بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha