شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
بیانیه

حوزه/ به مناسبت حضور پرشکوه مردم کردستان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده «فاطمه اسدی»،حوزه مقاومت بسیج طلاب حضرت خدیجه (س) این استان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حوزه مقاومت بسیج طلاب حضرت خدیجه (س) کردستان به مناسبت حضور پرشکوه مردم این استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده «فاطمه اسدی» بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

درود و سلام بر ارواح طیبه شهدای گرانقدر که با تأسی ازفرهنگ حریت و آزادگی عاشورا و اطاعت از ولی فقیه پای از بند خاک گسستند و بال پرواز در افلاک گشودند.

شهدا، بالاترین رحمت الهی‌اند که راه را برای هدایت و دریافت حقیقت به روی بشریت گشودند و اگر ایثار و فداکاری آنها نبود انسان‌ها امروز در ظلمت به سر می‌بردند.

امروز روز وداع با پیکر پاک شهیده مظلوم خانم فاطمه اسدی که در زمان جنگ پیگیر آزادی همسرش بوده وحزب دموکرات از او طلب۲۰۰ تومان پول می‌کنند بانو اسدی برای تأمین این پول همه زندگی خود را به حراج می‌گذارد تا پولی را تهیه کرده و به ضد انقلاب ها میدهد تا شوهرش را آزاد کنند اما در اوج خباثت نه تنها شوهرش آزاد نمی‌شود بلکه او را هم به اسارت می‌گیرند و ایشان را به همراه چند عضو سپاه تیر باران می‌کنند و در ارتفاعات چهل چشمه رهایشان می کنند و مقاومتهای این شهید عزیز یادآور ایثار و مقاومت اولین شهیده صدر اسلام بانو سمیه می‌باشد و اما امروز پس از ۳۷ سال پیکر این شهیده عزیز به آغوش خانواده اش برگشت.

امروز روزی است به بلندای آسمان حقیقت و به عمق دریای معرفت؛

روز گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدی که مشعل‌ پرفروغ بصیرت، مقاومت و آرمان‌گرایی ملت آزاده ایران و کردستان غیور شد تا جهان به این باور برسد که ایران اسلامی از تشعشع پرتو شهدا، زنده و پویاست.

شهدا رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند.

شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و مسافر آسمان شدند، تا ثابت کنند راز آزاد شدن جز بریدن از خویشتن نیست.

شهادت، دانشگاهی است که همیشه دایر است و تمامی انسان‌ها در هر برهه زمانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و شهدا محصلان برگزیده آن هستند.

شهادت ماحصل سلامت روان و دارا بودن روح شجاعت و انتخاب آگاهانه یک جامعه است و همانا این انتخاب، ریشه در قدرت، قوت، صبر و پویایی یک جامعه دارد. جهاد در راه خدا بسیار مقدس است چون در مکتب توحید آن رسالتی گرانمایه و ارجمند است که غایتش قرب و رضایت خداوند باشد.

ما طلاب بسیجی استان کردستان ضمن عرض تسلیت و تبریک خدمت مقام معظم رهبری وخانواده این شهید عزیز ومردم غیور وآزاده کردستان که همواره پای آرمانهای نظام و منویات رهبرکبیر انقلاب و مقام معظم رهبری ایستاده اند با اعلام انزجار از اعمال و جنایات منفور عوامل ضد انقلاب ومحکوم کردن این جنایت‌ها عهد و پیمان می‌بندیم که تا همیشه پای در رکاب شهدا و ولی فقیه داشته باشیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

حوزه مقاومت بسیج طلاب حضرت خدیجه (س) استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha