یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ب

حوزه / امام جمعه بادرود با تاکید بر ضرورت اقدام انقلابی دولت در مبارزه با گرانفروشی، گفت: مسئولان با تمام قدرت وارد میدان مبارزه با گرانفروشان بشوند، چرا که امروز هرگونه بی‌توجهی به مردم از گناهان کبیره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرودبا گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: همان طور که امام راحل فرمود «بسیج لشکر مخلص خداست»؛ هفته بسیج در حقیقت فرصتی است تا از زحمات و خدمات و جانفشانی های این نیروی همیشه در صحنه تجلیل و تقدیر شود.

وی عنوان کرد: بسیج در سخت‌ترین شرایط یار و یاور ملت ایران و انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه شرائط کنونی از نظر معیشتی و اقتصادی شایسته مردم ایثارگر، شهید داده و ولایت مدار ایران نیست، گفت: انتظاری که مردم از دولت دارند پیگیری جدی مبارزه بافساد است.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: باید منافذ فساد خیز شناسایی و اصلاح شود تا هر روز شاهد بروز یک پرونده جدید در کشور نباشیم .

وی، با تاکید بر ضرورت اقدام انقلابی دولت در مبارزه با گرانفروشی، افزود: مسئولان با تمام قدرت وارد میدان مبارزه با گرانفروشان بشوند، چرا که امروز هرگونه بی‌توجهی به مردم از گناهان کبیره است.

حجت الاسلام قاسمی افزود: متاسفانه عده ای به خاطر رسیدن به مال و سرمایه زیاد اجناس ضروری مورد نیاز مردم را گران می‌کنند.

وی، با بیان اینکه که نباید مشکلات کشور به بیرون و مذاکرات پیوند داده شود، ادامه داد: مشکلات کشور با حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی قابل حل است.

امام جمعه بادرود، با تاکید بر رفع موانع تولید، افزود: در صورت رفع موانع تولید، کشور از بن بست اقتصادی رها خواهد شد و عزت و اقتدار جهانی را بیش از پیش به دست خواهیم آورد.

امام جمعه بادرود اظهار کرد: به دلیل وجود همدلی و هماهنگ بین سه قوه دیگر هیچ بهانه‌ای برای کارشکنی وجود ندارد، لذا می‌طلبد دولت و مجلس زمینه اشتغال جوانان را فراهم نمایند.

وی، در پایان با تاکید بربرنامه ریزی برای رشد جمعیت، افزود: اگر بنا داریم کشورمان از جمعیت جوان برخوردار باشد و فرزند آوری و ازدواج جوانان انجام شود باید به مسئله اشتغال جوانان توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha