شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
گزارش تصویری/افتتاح 200 واحد مسکونی مسکن مهر و بازدید از روند اجرای اقدام ملی مسکن در بندرعباس

حوزه/ ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمینه امداد امام خمینی (ره) در دلفان لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در دلفان لرستان برگزار شد.

برای اجرای این طرح ها مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تسیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

قابل ذکر است، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سفر دو روزه خود به استان لرستان، از طرح تولید پوشاک ویژه زنان سرپرست خانوار بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

همچنین بازدید از روستای جعفر آباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با حجت الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد از دیگر برنامه های انسیه خزعلی،معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این سفر خواهد بود.

لازم به ذکر است، انسیه خزعلی، روز جمعه در ادامه سفر خود به لرستان، با حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت دیدار و پس از آن نیز قرار است در جمع بانوان فعال، کنشگران اجتماعی کوهدشت و اقشار مختلف بانوان در خرم آباد، حضور پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha