دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ دیدار روحانیون ارومیه با امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پرستاران فرشتگان مهربانی هستند که می‌کوشند تا آلام دردمندان را با چشم پاک دانش و مهر خود تسکین دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، روز جمعه، به مناسبت روز پرستار در دیدار جمعی از پرستاران گفت: پرستاران فرشتگان مهربانی هستند که می‌کوشند تا آلام دردمندان را با چشم پاک دانش و مهر خود تسکین دهند.

وی با بیان اینکه پرستاران در مسیر بهبود و سلامتی مردم گام بر می‌دارند، گفت: هرگاه دانش زمینی با دانش آسمانی پیوند یابد کارها رنگ خدایی پیدا می‌کند و تلاش این پرستاران در شرایط سخت کرونا مصداق بارز ایثار و فداکاری است و رنگ خدایی دارد و باید قدر آن را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با اشاره به اینکه نقش پرستاران در این برهه بی‌بدیل است، گفت: مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان به ویژه پرستاران عزیز محبوبیت و مقبولیت آنها را در سالهای اخیر دو چندان کرده است.

امام جمعه تبریز، با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به‌عنوان روز پرستار گفت: حرکت‌های نمادین و تجلیل از پرستاران در این روز کار ارزشمندی است، اما بهترین گرامیداشت رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش است.

وی افزود: پرستاران با تمام توان برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند و این خدمت صادقانه با هیچ پاداش دنیوی قابل جبران نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه رفع مشکلات این قشر خدوم ضروری است، افزود: با در نظر گرفتن شرایط و امکانات کشور باید برای رفع مشکلات کادر درمان تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha