شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، بر لزوم طراحی زیست‌بوم فرهنگی شهرستان‌ها توسط شورای بانوان ادارات تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: در شورای بانوان به یک اتاق فکر ویژه با رویکرد اندیشه‌ورزی نیاز داریم که شورای بانوان باید بتواند در آنجا تصمیم‌ساز فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نخستین نشست هم‌اندیشی قرارگاه فرهنگی بانوان استان خوزستان، در خصوص تبیین شاخص‌های عملیاتی قرارگاه بانوان استان، با تأکید بر شبکه‌سازی بانوان فعال فرهنگی اظهارداشت: اگر شبکه‌سازی را در پیش بگیرید و منسجم شوید می‌توانید در استان تصمیم سازی کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: ما در شورای بانوان به یک اتاق فکر ویژه با رویکرد اندیشه‌ورزی نیاز داریم که شما باید بتوانید تصمیم‌ساز فرهنگی باشید؛ لذا شورای بانوان باید تبدیل به حوزه تصمیم سازی متناسب با زیست‌بوم فرهنگی هر شهرستان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما در زمینه تقویت فعالیت حوزه بانوان هم به حمایت مادی و هم حمایت اعتباری نیاز دارید که در مورد اعتباربخشی معنوی، با کمک رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی هر شهرستان می‌توانید در حوزه تصمیم سازی و مطالبه گری با مسئولین شهرستانی تعامل سازنده داشته باشید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha