دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حماسه ۹ دی متعلق به همه آحاد ملت ایران است و نمی توان آن را به سود جریان و یا گروه خاصی مصادره کرد، تمام ملت ایران و همه کسانی که دل در گرو نظام، انقلاب و ولایت فقیه دارند به نوعی در این جشن بزرگ ملی سهم دارند و این حماسه فارغ از جناح بندی های سیاسی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، ظهر امروز در نشستی با جمعی از اساتید، روحانیون و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۹ دیماه و نیز دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان داشت: این روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ این انقلاب باید برای جامعه به ویژه نسل جوان که در خطر مقدم تهاجم و استحاله فکری توسط دشمنان هستند، به خوبی واکاوی و تبیین شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بنابراین بسیاری ضروری است که از ظرفیت های تبلیغی روحانیون و مبلغان دینی در این روزهای مهم و تاریخی استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه زوایای حقیقی حماسه ۹ دی ملت ایران باید از زبان ما بیان شود نه از زبان مجریان شبکه های ماهواره ای، افزود: حماسه ۹ دی ملت ایران به برگ مهمی در تاریخ این انقلاب تبدیل شده است، با این وجود شاهد تلاش دشمنان برای تحریف و تغییر حقایق این روز هستیم به گونه ای که شاهد آغاز فعالیت های رسانه ای دشمنان علیه این حماسه ملی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هستیم.

این استاد حوزه ادامه داد: حماسه ۹ دی متعلق به همه آحاد ملت ایران است و نمی توان آن را به سود جریان و یا گروه خاصی مصادره کرد، تمام ملت ایران و همه کسانی که دل در گرو نظام، انقلاب و ولایت فقیه دارند به نوعی در این جشن بزرگ ملی سهم دارند و این حماسه فارغ از جناح بندی های سیاسی کشور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در دهه بصیرت باید از ظرفیت روحانیون و مبلغین در شهرستان بیجار به خوبی استفاده کنیم نباید این فرصت های ناب با سهل انگاری و بی تفاوتی از دست برود، جوان ما باید نسبت به حقایق روشن شود و نیز نباید اجازه دهیم که دشمن به آنها اطلاعات نادرست تزریق کند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه ها و نشست های تخصصی با محوریت «بصیرت افزایی» و «دشمن شناسی» یکی از محورهای اصلی در دهه بصیرت باید باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha